Онлайн-матеріали для вчителів англійської

Літні мовні табори

Участь у мовному таборі допоможе дітям розкрити свої таланти та отримати досвід спілкування іноземною мовою. При цьому знання дитини не будуть оцінювати як у школі, і дитина буде сприймати навчання як гру!

У літніх мовних таборах дитина зможе:
·         здобути  необхідні мовні навички;
·         непомітно подолати  мовний бар'єр;
·         удосконалити свою розмовну мову;
·         поєднати  навчання із захоплюючим відпочинком;
·        отримати мотивацію для подальшого удосконалення 
англійської мови.

Стратегія розбудови літніх мовних таборів

Методичні рекомендації МОН України

Практичні матеріали (від МОН України)

Графік проведення основних заходів

Лист ДОІППО №335 від 20.04.2015 р. "Про проведення вебінару стосовно діяльності літніх мовних таборів"

Газета "Освіта України" №8 від 23.02.2015 р. стор.6

 
 
 


Видавництво Кембриджського університету (Cambridge University Press) разом з офіційним дистриб’ютором видавництва компанією Лінгвіст провели методичний вебінар «Літні мовні табори – Using Projects with Young Learners» присвячений роботі Літніх мовних таборів. Близько 400 учасників зі всієї України мали змогу приєднатися до онлайн дискусії щодо принципів та методики виконання проектної роботи з учнями початкових класів. Переглянути відео вебінару можна

 Завантажити безкоштовні матеріали для використання в літніх мовних таборах можна тут.


Sample Camp Schedules
Feel free to modify or change these, depending on your needs, but remember a few important points:
·         Moving students between large group activities and classes takes some time; allow a few minutes to get everyone in the same place.
·         Remember that your classes might run over the allotted time if discussion gets interesting.
·         Ukrainian kids are used to eating frequently and many of them will bring a snack; be sure to give them at least a small break mid-morning.
·         If you schedule back-to-back classes, give students a five minute break in between.  You don’t want to overwhelm them by switching gears too quickly, but you also don’t want them to lose concentration.
·         Remember to schedule some time for explaining logistics and establishing rules on the first day of camp—this will help things run a lot more smoothly during the remainder of the week.
Half day

9:00-9:30             Students arrive; ice-breakers and warm-ups until everyone arrives
9:30-10:15           First class
10:15-10:30        Teambuilding games
10:30-11:15        Second class
11:15-11:45        Snack/break
11:45-12:30        Third class
12:30-14:00        Sports and games
14:00                     Home

BE  HAPPY  CAMPERS!




British Country Studies

Country Studies (GB, the USA, Canada, New Zealand, Australia)

A play "Red Riding Hood"

Materials from Peace Corpus

Project Design and Management Workshop (workbook)

StreetWise

*Проектна робота "Тваринний Світ"

*Проектна робота "Свята та традиції Великобританії та України"

*Проектна робота "Здоровий спосіб життя"

*Проектна робота "Талановита молодь України та Великобританії"

 




Літній англомовний табір
  Організація літніх мовних таборів – це дуже своєчасний проект так як Україна зробила свій європейський вибір і тому знання іноземних мов набуває нині пріоритетного значення.
Мета  літнього мовного табору –це створення англомовного середовища та умов для заохочення учнів до вивчення англійської мови.
Працюючи над реалізацією завдань літнього мовного табору вчителі англійської мови Лозівської гімназії намагалися:
  • підвищити рівень володіння англійською мовою учнів гімназії;
  • зацікавити дітей, започаткувати моду на вивчення іноземних мов, привернути увагу суспільства до цієї теми;
  • допомагати школярам здобувати необхідні мовні навички та непомітно долати мовний бар’єр;
  • удосконалювати усне  мовлення дитини;
  • поєднати навчання із захоплюючим відпочинком;
  • розкрити таланти дітей;
  • створити мотивацію для подальшого удосконалення англійської мови;
  • підвищити рівень мовної та мовленнєвої компетенцій дітей;
  • допомогти дітям набути досвіду комунікативного спілкування та опановувати навички міжособистісної взаємодії та роботи в колективі.
У мовному таборі  діти мали  можливість спілкуватися англійською  мовою та застосовувати її у різних формах діяльності (в ігрових та концертних програмах, театральних виставах, конкурсах, тощо).
Завдання мовного табору – показати дітям інший, відмінний від шкільного, стиль навчання, де наголос робиться на практичній частині й знаннях, які можна застосувати пізніше й у інших сферах.
Вчителями ШМО іноземної філології Лозівської гімназії були заплановані різноманітні форми й методи роботи з дітьми: вікторини, квести, конкурси, творчі лабораторії, мовні майстерні, рольові та лінгвістичні ігри, екскурсії англійською мовою та ін. Робота проводилася відповідно до плану за тематичними днями.
Табірна зміна розпочалася  Днем урочистого відкриття табору – OpeningParty.
 Мета цього заходу –  дати  гарний старт  довгоочікуваним  літнім канікулам  та створити  мотивацію для подальшого удосконалення навичок  володіння англійською мовою та для роботи в командах.
В актовій залі зібралися учні 5-10 класів та вчителі. Вони об’єдналися у чотири загони: «Stars», «Leaders», «Champions» та «LOL». Діти на чолі з учителями англійської мови  Захарченко А.О., Душило О.В., Пасічник І.С.,  Гавриловою О.В. та  Білик Л.В. представляли свої  загони творчими виступами. На святі відкриття табору можна було побачити різноманітні танцювальні номери, пісні  англійською мовою у виконанні  учнів і  навіть флешмоб. Діти активно брали участь у запропонованих конкурсах та вболівали за своїх товаришів. Після закінчення свята всі були з гарним настроєм та заряджені позитивними емоціями на цілий день. Саме цей день і став гарним стартом довгоочікуваних літніх канікул. Пропонуємо до вашої  уваги сценарій цього свята.
OpeningParty
Objectives:  to motivate pupils for practicing English and working in teams;
to develop speaking and listening skills;
to improve pupils` pronunciation and acting skills.
 - Hello, dear friends!
– Welcome to our English summer camp!
Teachers:
Good morning our dear friends!
Good morning boys and girls!
We open English summer camp,
And do this act at first
You will be joined into teams
So, wish you friendly time,
Enjoy the awesome camping rest
And have a happy life!
 This string is our little start
We’ll cut it and let’s go!
Let’s sing together , dance a bit
And make fantastic show!
 We would be pleased
If you could smile,
Be happy and polite
We’ll open you the English World
So, welcome you inside!
– Now it’s your turn
To present your teams
Try to be loud, active, don’t freeze!
Team STARS,  our motto:
             Be brave!
             Be smart!
             Be cool!
             Be friendly!
             And never give up!
Team LEADERS,  our motto:
                We are the leaders,
                We are the best.
                The coolest kids are here
                 From south to the west!
Are you here? Yes, yes!
Are you smart? Yes, yes!
Let’s be the first! Go, go!
Don’t give up! Ho, ho!
                Hey, girls! – We are pretty!
                Hey, boys! – We are strong!
Camping time is nice
We will repeat it twice!
Team CHAMPIONS, our motto:
We will win and
make this world better!
We are the champions
We are the winners
We are united
We are the best!
– Team LOL, our motto:
             Play, learn ,develop ,create!
              Never stop , we are great!
     1,2  – find the the clue,
3,4  –  play outdoor,
5-6   – win and fix,
7,8 – we are great
9,10 – do it again!
-And now team “Stars”, please, on the stage!
Prove that you are real stars of your age!
team presentation)
– Now Team “Leaders” it’s your turn to come,
Relax and enjoy and have some fun!
team presentation)
– Team “Champions” come to the stage
Let’s turn another interesting page.
team presentation)
– Team “LOL” you are cool!
Do you want it to prove?
Presentation of  team LOL
– Hi, everybody!
– How are you?
– We are glad to be here
–  We are glad to see you!
-We are LOL
-What does it mean ?
-Friendly and funny
Team of 15!
– LOL- what does it mean ?
– It means we are –
L – lovely!
O – optimistic!
L – lively – team of 15!
-We are LOL
What does it mean?
L – lucky!
O – outgoing !
L – loyal , team of 15 !
-LOL- what does it mean?
It means we are –
L – leaders!
O- outstanding!
L – learning team of 15!
-LOL- what does it mean ?
It means we are –
L – loud!
O – organized!
L – not lazy team of 15!
– Lets
L – laugh
O – out
L – loudly and dance
– We can do it all at once!
( dance  HOCKY COCKY)
-You are great,
that’s the word !
welcome to this fantastic world!
-We are happy that summer has come
The school is over and we have fun!
– We are free and can do whatever we like
Listen to music and ride a bike!
– No school and no lessons
time to have fun.
Swim in the river
and lay in the sun !
-Lets watch films and make crosswords
Discuss interesting topics and anecdotes!
-Lets speak English all the time
Improve our skills and have some fun!
-Lets sing and dance
Study English all at once !
( little kids appear……)
-Who are these kids, why are they here?
-Who let them come? It isn’t very clear.
Little kids:
  • We listen to your speech and are greatly impressed!
  • Are you really so cool? Do you really want to prove?
–     Yes we do!
  • Is it true that you are great? Never stop and go ahead.?
  • Yes it is!
-Yes, its true, by no means. We are ready to show this!
-We can prove and you will see
everybody follow me !
– We are sure you like to dance
Clap your hands all at once!
                              ( Flash Mob)
  • We are so great, so clever and strong
So, let’s sing together our camp funny song!
         (Camp song “If you are happy”)
Childhood Day – День Дитинства                                                                       
В  День Дитинства працювали мовні майстерні «Let’stalk!» й діти мали змогу  підвищити рівень володіння англійською мовою  обговорюючи цікаві теми.
В цей день було проведено цікаву гру-квест на галявині «Find the treasure» («Знайди скарб»). Мета цієї гри:
  • залучати до активної пізнавальної діяльності кожного школяра окремо і всіх разом, тим самим оптимізувати навчально-виховного процес;
  • реалізувати навчання через самостійну діяльність учня, що має характер особливого виду практики, у процесі якої засвоюється значно більше інформації;
  • забезпечити вільну діяльність, що дає можливість вибору, самовираження і саморозвитку для її учасників;
  • сприяти розвитку комунікативних навичок під час роботи у команді, уміння вислуховувати думку інших, формулювати власні переконання;
  • сприяти вихованню активної життєвої позиції, почуття власної причетності до загальної справи;
  • розвивати мовленнєві навички, активізувати вживання англійської мови на практиці.
Гра-квест “Treasure Island”
Зміст заходу
1.Організаційний етап
 На пришкільному  майданчку розміщується сім станцій: ‘Ship’, ‘Dead Valley’, Inn ‘Lame Horse’, ‘Wild Forest’, ‘Cave of Horror’, ‘Jungles’, ‘Treasure Island’. На цих станціях розташовуються «пірати», ролі яких виконують учителі або учні старших класів. На кожній станції для команд учасників готуються завдання, виконавши які вони отримують слова-паролі. Це є перепусткою для отримання  завдання на наступній станції. На станціях учасників можуть чекати різні  штучні перешкоди, які будуть заважати дістатися до піратів . Кожен загін табору формує команду мореплавців. У кожному загоні є лідер, який перед змаганням ознайомлений з маршрутом команди для того, щоб уникнути плутанини під час змагання.
2. Основна частина
Гра починається з міні-спектаклю на станції “Treasure Island”, де ватажок піратів ховає свої скарби. Він пояснює правила гри та роздає карти з маршрутами.
Команди проходять свої маршрути, виконуючи завдання та отримуючи паролі до наступних станцій. Паролями можуть бути як слова-відповіді, так і будь-які інші слова близькі до тематики квесту:
Зразки завдань для команд
Team 1
  1. It’s a man. He makes a show in the circus. Children love him a lot. He is funny and friendly.(A clown)
  2. There are a lot of them in the classrooms and outside. You can find them on the right of our school.(Flowers)
  3. It’s an animal. It’s wild. It doesn’t have glasses but you can see them on its face.
(A panda)
  1. A You need 3 eggs, some milk and salt (An omelet)
  2. It can be a boy or a girl. It can’t talk or walk. It sleeps and cry a lot.(A baby)
  3. It’s a thing. It can be blue, yellow, red and so on. It can be any shape. You can play with it. You can decorate your party with it.(A balloon)
  4. Take a magazine. Find page 14, line 13, word 8, letter 5.
Team 2
1.He has married many women, but has never been married. Who is he? (A priest)
  1. Imagine you are in a darkroom. How do you get out? (Stop imagining )
3.Geography Quiz
  1. What is the name of the biggest ocean on Earth?
  2. What is the biggest state in the USA?
  3. What is the capital city of Australia?
  4. 4.  Which country is Helsinki the capital city of?
  5. 5. True orfalse? The Dunay isthelongestriverinthe
GeographyQuizAnswers
  1. The PacificOcean
  2. Alaska
  3. Canberra
  4. 4. Finland
  5. 5. False
  6. A basket contains 5 apples. Do you know how to divide them among 5 kids so that each one has an apple and one apple stays in the basket?
  7. A girl who was just learning to drive went down a one-way street in the wrong direction, but didn’t break the law. How come?
  8. Two things we cannot have for dinner. What are they ?(Breakfast and Lunch)
  9. In the following line of letters, cross out six letters so that the remaining letters, without altering their sequence, will spell a familiar English word.
    B S A I N X L E A T N T E A R S (B A N A N A)
Team 3:
  • Guess the answer
One day the police found a gold ring, a picture and a coat in a car. They found out that those things belonged to a filmstar, a doctor and a businessman. The ring didn’t belong to a doctor. The coat didn’t belong to a businessman. The filmstar didn’t wear coats.  The businessman wasn’t married. Who did the picture belong to? ( Businessman)
2) Make a puzzle and read a sentence on the backside
3) Decode the rebus
4) Do the crossword. What can you do in the summer?

s




u


m





m




e

r


5) Form new word with every letter of this words
6) Choose the correct variant for true facts
  • Life on Earth can / can’t exist without plants.
  • A few / No plants eat animals.
  • The tallest tree in the world is about 100 / 200 metres high.
  • Chocolate is made from beans that grow on a tree / the roots of a small bush.
7)  Write a rhyme                                  
Hot – a lot
Sun – fun
Walk – talk
Swim – dream
3.Заключна частина
Маршрут кожної команди закінчується на станції “Treasure Island” де вони отримують останнє завдання. Після успішного виконання останнього завдання, командир команди отримує ключ від  скрині скарбів. Усі командири трьома ключами відкривають скриню та дістають  « treasure» – подарунки . Команда, яка прийшла  першою отримує додатковий приз за швидкість.
Діти вдало впорались з завданнями. Першими до «Острова Скарбів»  прийшла  команда «Stars». Переможці знайшли «скарб»-солодкі призи. Усім дітям дуже сподобалася гра- квест , це був вражаючий досвід роботи в команді та чудова  англомовна практика.
Безкоштовні текстові, аудіо- та відеоматеріали для вчителів англійської мови від British Council та ВВС

На сайті TeachingEnglish ви можете знайти величезну кількість безкоштовних матеріалів для своїх уроків – завдання, навчальні плани, статті щодо різних аспектів викладання, уривки з англомовної літератури, тренувальні вправи і матеріали для професійного розвитку

Матеріали для вчителів - http://www.teachingenglish.org.uk/try
На цих сторінках ви знайдете матеріали для використання на уроках, розраховані на учнів молодших і старших класів. Також завантажуйте уривки з кращих британських книг, що супроводжуються вправами і подкастами.
Професійний розвиток вчителів - http://www.teachingenglish.org.uk/transform
У цьому розділі викладені матеріали для підвищення власної кваліфікації. Почніть із власного плану професійного розвитку та читайте публікації, новини з конференцій та статті з викладацької методики.
Навчальні курси - http://www.teachingenglish.org.uk/train
Безкоштовні онлайн-курси для вчителів і тренерів, присвячені, зокрема, використанню нових технологій під час уроків, порадам щодо роботи з дітьми і ефективному проведенню уроків.
На цих сторінках розміщені статті про різні аспекти викладання і навчання – граматику, вимову, аудіювання, словниковий запас, мовлення, письмо тощо. Статті написані досвідченими спеціалістами з викладання англійської.
Зареєструвавшись на сайті, ви зможете спілкуватися з вчителями з всього світу, ділитися досвідом та інформацією. Обговорюйте досвід, знайомтеся з однодумцями та заведіть власний блог.
За матеріалами: Освіта.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар